Saturday 30 November 2013

segalanya berubah sekelip mata


di malam yang sunyi , sayu , dengarlah rintihan hatiku ini , kesedihan yang meratapi , tetapi ku tetapkan diri untuk menulis , take some free time , 

for about 2 semester berlalu , blog tak dijenguk , xdi tulis , sibuk?? sibuk apakah?? sebenarnya , sibuk tidak , tapi diri sendiri yang menyibukkan diri tu , berjimba , keluaq sana , keluaq sini , masa buat xsedaq , bila nasi dah jadi bubuq baru nak sedaq?? manusia , mcm tu laa... peluang yang datang hanya sekali ,

kesal?? kenal?? lupakan dia , lupakan segalanya , the past is past , kesal sebab aku kenal hang weyh , mempermainkan ?? dipermainkan ?? aq hanya xmaw beri hang harapan , aku xmaw pisang berbuah dua kali,  just be a friend , macam hang kata dalam chat-chat hang dgn pompuan2 lain , berkawan biar beribu , bersuami-isteri biar satu , yahh !! i know everything , hang nk menggatal pun gatal la , hang bukan sapa-sapa bagi aku , bukan hak kekal pun , so far , so k , bohongkan , bila kita kenal seseorang , kita cakap xsuka dia ... mengaku , aq suka hang , tapi bila kat belakang hang buat aku macam nie , sakit hati , sakit hati, aku ingat aku dah dapat pengganti , tapi aku silap !! silap sangat , hang lagi teruk , lagi teruk dari yang sebelum nie... sudah cukup sudah , mencuba untuk melupakan segalanya , mungkin aku akak susah untuk mempercayai mana-mana lelaki selepas nie , becareful !!

gara-gara , sikap liar , lupa diri , pentingkan diri sendiri , semua gelap , semuanya salah diri sendiri fatin , !! 
tapi bangun fatin , bangun , peluang masih ada , i can do it !! aku janji , aku janji aku akan jadi yang lagi baik selepas nie, aku janji !! 

segalanya akan berubah dengan sekelip mata ,
ALLAH ITU SENTIASA BERSAMA KITA..

No comments:

Post a Comment