Monday 14 May 2012

misS SOo DaMn..!~♥




hey frenz...rindu ampa...!~
lama aku x update blog nie... xsilap dae sebelum dapat result hari tuh..
sabaq2. .nie mai da la...:D

before nie sibuk ketaq nak  belajaq..pulun nak periksa spm...huh !
ketaq gila...da awai-awai dulu main-main...bila las mnit  nk exam bawu kalut study..
emm... bawu taw susah ...kumpul ramai-ramai ..buad stdy group...belajaq sampai lewat2...
mmg keja gila...haha...tue gelagat budak-budak..5ALPHA 2011...mmg sempoi laa...
rindu kat ampa semua weyh....bila da sampai tahap la..kita berpecah...sedih weyh....
aku rindu hampa semua....

emm..bila da habis selesai exam....tanggal 14 DISEMBER 2011...tarikh keramat budak-budak kelas 5A habis exam spm..tamat la perang dunia time sekolah....huh ! mmg happy tapi disebaliknya....
sedih..ketaq ..semua ada...
first sedih sebb nak berpisah dengan kawan-kawan...habis sekolah da....
pastu ketaq...ketaq kes ohhh! result nak kuaq da....hadoihh.,..humm...serabut...
habis ketaq nak exam..la nie pening nak amik result lak..
apa-apa jadi terserah la pada qadar dan qadar,,,;(

then...tanggal 22 MAC 2012..
keluaq la result spm tu..lawak gila..aq tawu result daqi di rumah g...
pastu aq teriyak xmaw p kolah amik result...haha..aq cm xcaya result aq yg bodo-bodo tuh..
aifaa la tenangkan aq..umm...sedih pun ada..happy pun ada...syukur la dgn apa yg aku dpat..
hmm..after this...aq xtaw g nk p mana...form6 ka??
uitm??
huh !pening-pening...masa depan...aq kena yakin pada diri..aq kena jadi diri aku...
ikut kata hati..xleyh terpengaruh dgn ckp-ckp owg sgt....yg baik tu aku amik..yg xbaik tu abaikn jew la..
hmm...penat jugak...tp kalaw mndatangkan hasil ..ALHAMDULILLAH..aku bersyukur...

tapi..bgy kwan-kawan aq yg xdpt mna g...aq always doakan kejayaan ampa...
aku rindu ampa semua wey....rindu sgt...bila nak jumpa weyh...
reunion??
xdak ka.??
hmm..law ada inform kt aq...hehe...







rindu ampa ketad-ketad..:P

tutt....emm...myb takat nie dlu..nanty story lagy..k..papay..:)

No comments:

Post a Comment